fredag 13. april 2012

Sommerfuglkort - Tutorial




Har du lurt på hvordan Ann-Katrin laget dette kortet, så trenger du ikke lure lenger ; )
Her kommer tutorialen på kortet og utstansing med Washi tape!

Tutorial for the Washi tape butterfly card made by Dt Ann-Katrin.




Først tegnet jeg opp et tre på et mønsterark og klipte ut dette.
Klippet ut øverste delen av en stor sirkel som danner bakken.




Jeg valgte forskjellige washi taper som jeg ville stanse ut sommerfugler av
og dro taperemser på et kartongark.




Stanseren jeg har brukt kommer fra Martha Stewart.
Jeg har tatt to remser med tape pga. størrelsen på sommerfuglen.




Jeg danderte sommerfuglene der jeg ville ha de for å se når det ble nok
med sommerfugler (PS: blir aldri nok, her blir det stilig med lag-på-lag).




Så er det bare å lime det på kortet. Jeg har brukt 3D-puter på treet
for å løfte litt opp fra kortet og gi det litt dimensjon.


Et godt tips når du bruker sommerfugler i papirprosjekter
er å brette vingene litt opp for å få litt effekt.

Lykke til!


Tusen takk, Ann-Katrin!

Andrine & Maren







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar