fredag 15. juni 2012

Sommerutfordring




Da er sommeren her! Og vi i Landhandleriet tenkte å gi dere en liten utfordring ; ) Det er mulighet for å vinne fine premier også - så her kan det lønne seg å delta! Det finnes et par måter å delta på og du kan lese mer om det her. Den ene måten å delta på er å løse sommerutfordringen. Den andre ser du litt lengre ned på siden.


Sommerens utfordring er laget av Dt Ann-Katrin og lyder som følger:
Bli inspirert av ditt beste sommerminne!

Har du bilde av ditt beste sommerminne, et sted som bringer gode minner eller rett og slett stemningen fra et godt sommerminne. Om du ikke bruker bilde, så lag et prosjekt som bringer frem den gode sommerstemningen.

Du kan delta med så mange bidrag du vil, men ikke kombinere denne utfordringen med andre hvor det er premier. Hva slags prosjekt du ønsker å lage er helt opp til deg. Du kan lage en layout, et kort, en Art Journal side, lage pynt til sommerfest, dekorere en vegg med tape osv. Her er alle slags bidrag velkomne!

Lag ett innlegg i bloggen din og link til bidraget ditt under her!
Har du ikke blogg, kan bidraget ditt sendes oss på mail.

Alle bidrag som kommer inn er med i trekningen av et
Gavekort i nettbutikken til en verdi av kr 500,-


Den andre måten du kan delta på er:
Lån bildet som finnes øverst på denne siden
og legg det godt synlig i sidebaren på bloggen din.
Link så tilbake til vår blogg.
Legg igjen en kommentar i kommentarfeltet under.
Da er du med i trekningen av et gavekort i nettbutikken på kr 250,-

Frist for å delta (gjelder begge) er 20.august 2012




Trenger du inspirasjon til denne utfordringen? Da kan det lønne seg å følge med i bloggen fremover. Vårt Dt har nemlig også fått denne utfordringen og vi vil så klart dele deres prosjekter med dere ; )


Vi ser frem til å få se noen av deres beste sommerminner!
Og få besøke herlige blogger sommeren igjennom ; )

Andrine & Maren


20 kommentarer:

  1. Herlig utfordring! Har funnet fram bilde:-)

    Eg har lagt ut reklame for utfordringa dåkas i bloggen min:-)

    SvarSlett
  2. Flott sommerutfordring.
    Skal se om jeg ikke rekker å lage et bidrag.
    Jeg har linket og lagt ut bildet deres i bloggen min.
    Ha en riktig god sommer.

    SvarSlett
  3. Da har jeg levert bidrag og lagt ut reklame i bloggen min.
    :-)

    SvarSlett
  4. Jeg har lagt til bilde i bloggen min og linket til bloggen deres :)
    God Sommer :)

    SvarSlett
  5. Så flott utfordring :) Håper jeg klarer å få til et bidrag her :)
    Har lagt dere til i sidebaren min :)

    SvarSlett
  6. Ja det vil jeg være med på,moro:))

    SvarSlett
  7. Flott utfordring.
    Er i gang med et bidrag til denne :)
    Link til sommerutfordringen er lagt i sidebaren min.
    God sommer.

    SvarSlett
  8. Usikker på om jeg fikk linket bidraget mitt riktig over her, men bidraget ligger ihvertfall i bloggen min. Det var en herlig utfordring og fikk meg ut av en lang scrappesperre :-)

    SvarSlett
  9. Flott og inspirerende utfordring:) Har lagt bildet og link i sidebaren min :)

    God sommer!!

    SvarSlett
  10. Nå har jeg levert mitt første bidrag til denne. Håper og tror at jeg skal rekke flere :)
    Og bilde med link i sidebaren gjorde seg det.

    Ha en fortsatt fin sommer.
    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  11. Jeg har lagt ut bilde og link i sidebar på bloggen min :)

    SvarSlett
  12. Nå er jeg tilbake fra ferie, bildet ligger i sidebaren min og farieminner er straks klare til å scrappes :) Bidrag kommer snart :)

    SvarSlett
  13. Flott sommerutfordring! Har lagt bilde i min sidebar, og har laget en ArtJournalside fra min ferie i år.
    Fortsatt ha en god sommer!
    Merete

    SvarSlett
  14. Da ligger bilde deres i sidebaren min;)
    Og kanksje jeg rekker å scrappe noe også?Veldig kjekk utfordring i hvertfall♥
    Fortsatt god sommer
    -Aina-

    SvarSlett
  15. Har lagt bildet i sidebaren min, så får de neste dagene vise om jeg rekker å scrappe noe også!

    Ha en fortsatt fin sommer!

    Sommerklem fra Hilde

    SvarSlett
  16. Har lagt bildet i sideebaren min. Fortsatt god sommer til dere alle.

    SvarSlett
  17. DA har jeg også lagt bilde i sidebaren min.
    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  18. Also I would like sign up for these super candy.
    I shared on my sidebar.
    hugs
    Gerda

    SvarSlett
  19. Har lagt dere inn i sidebaren i bloggen.

    SvarSlett
  20. ENDELIG klarte jeg å få ut fingern.
    Merete

    SvarSlett