fredag 8. november 2013

JulekalenderJakt 2013 - Vinn Gavekort!



Den 1.desember 2013 går startskuddet for Årets JulekalenderJakt!
 Hver dag vil det bli lagt ut en oppgave her i bloggen,
svaret vil finnes i nettbutikken vår ett sted og 
hint til hvor du kan lete får du på Facebook siden vår.
Og det kan være riktig så lønnsomt å delta
- her kan du vinne flotte premier hver dag,
i tillegg til den store hovedpremien tilslutt!

Allerede nå kan du være med i trekningen av
et Gavekort på kr 300,- i Landhandleriet!

Dette er hva du må gjøre for å være med i trekningen:
1. Lag ett blogginnlegg med bildet over.
(evt. dele bildet / denne linken og skrive litt på Facebook)
2. Link tilbake til vår blogg.
3. Fortell at du har gjort det i kommentarfeltet under.


Ønsker du ekstra vinner sjanser i selve JulekalenderJakten?
For å få 4 ekstra lodd i jakten og øke vinnersjansene dine.
Er dette hva du må gjøre:

1. Legg denne banneren i sidebanneren på bloggen din.
2. Link tilbake til vår blogg.
3. Fortell at du har gjort det i kommentarfeltet under.

Du kan delta på både Gavekort og 
JulekalenderJakt lodd tom 30.november 2013


Kom og bli med oss i førjulstiden!

Andrine & Maren






8 kommentarer:

  1. Juhu! Jeg er med i år også, både med blogginnlegg og sidebar! Gleder meg til å kose meg rundt i butikken! :)

    SvarSlett
  2. Jeg vil være med i kalenderjakt!!!! Det var kjempe-gøy i fjor!! Har skrevet innlegg i bloggen, og linket. Har lagt link i sidebaren også, og trekker 4 ekstra lodd! Gleder meg til jakt i adventstiden :)

    SvarSlett
  3. Jeg er med, dette blir gøy! Jeg har både blogget og sidebarlinket ;)

    SvarSlett
  4. Eg er med:-) http://arnlaugshobby.blogspot.no/2013/11/julekalender-hos-anma.html

    SvarSlett
  5. Og eg har lagt den i sidebaren:-)

    SvarSlett
  6. Jeg er med:o) http://www.mereteslekestue.blogspot.no/2013/11/arets-julekalenderjakt_12.html

    SvarSlett
  7. Hei.
    Da har jeg lagt bilde og link i sidebar'en min, og så har jeg skrevet et lite innlegg i bloggen min...

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  8. Delt på facebook og lagt linken i sidebaren på scrappebloggen: http://hildesscrappeunivers.blogspot.no/
    Krysser fingrene masse! Ha en super desember!

    Klem

    SvarSlett